Se alko vissiin siitä, että A ja M tuli meille ja mä menin niitten kans saunamökkiin hengailee. Sit me ruvettiin yhtäkkii järjestää jotai bailuja ja sit sinne tuli ihan sairaasti kaikkii meiän koululaisii ja jotain emmätiiä sit kaikki vaan joi siellä (näin mm. M:n ja S:n meiän luokalta), sit meille oli ilmestyny sellaset isot parkkipaikatki ja me oltiin yhes vaihees lähös A:n luo tai jtn. Sit mul oli koko ajan kamera kadoksissa ku olisin halunnu ottaa kuvii ja mentiin ettii sitä mun huoneesta N:n kaa. Siin lattial oli mun demi-kalenteri ja N rupes kirjottaa sinne ystäväsivuille ja siel oli enää yks jäljellä, ku jotkut randomit ala-asteelaiset oli kirjotellu ne ekat sivut täytee o.O Nojoo, sit me lähettiin MALTALLE N:n kanssa :---D Sit me käveltiin siel kadul ja etittiin varmaan sitä meiän kouluu tai hotellii tai jotain, ja yhtäkkii siihen tulee sellanen nainen joka puhu jotain italiaa mut mä silti ymmärsin sitä ihan täydellisesti, niin se sano jotain "minusta tuntuu että te olette lapsiani" ja sit me vaa jatkettiin matkaa mut se muija käveli meiän perässä ja me lähettiin juoksee johonki rakennukseen, mut se oli joku SIKAYLIOPISTO?! Sit me mentii viereisest ovest sisään, ni se oli kai se meiän hotelli, ja sit me mentii sillee piiloon ja se nainen säntäs sinne hissiin ku se luuli et me mentiin jo, ja sit me mentiin sinne ylös vast sen jälkeen, ni se juoks meitä vastaan ku me tultiin siit hissist ulos. Sit mä vaa huusin espanjaks et me ei olla sun tyttäriäs ja heräsin.