Kyseessä oli jonkunlainen koko koulun luokkaretki, joka järjestettiin meiän postilaatikkojen luona. Mun luokka oli jostain syystä mun ex-luokka, muuten kaikki koululaiset oli samoja. Siinä sitten sanottiin, että seuraavaks kuunnellaan japanipoppia ja kaikki, jotka ei kestä sitä, saa lähtee himaan. Siinä sit lähti liukenee varmaan 98 % jengistä ja mulle oli ihan sama, mut koska M oli mun ainoo frendi mun ex-luokalta ja se lähti kävelee, ni mä lähin sit sen kanssa. Sit ku me lähettiin sen "ihmismassan" seassa, ni mä tietysti unohin kenkäni sinne ja kävelin sukkasillaan (enkä ees tajunnu, että asuin n. 500 metrin päässä ja toisessa suunnassa, mut seurasin vaan M:ää). Sit siinä puolen kilsan päässä huomasin ettei mulla ollu niitä kenkiä, ja sanoin et lähen hakemaan niitä, ni siinä missä ne japsiernut oli, ni soi kauhee musa ja siinä oli kaikkii kojuja ja siinä oli sellanen nainen joka tarjos niille vohveleita ja hilloo ja kermavaahtoo )= Sit mä olin ihan vee tee äf ja kysyin ohimennen et saanks mäki yhen, ni sit se sano että se oli kyllä nähny ku mä aluks lähin pois enkä ollu oikee fani, joten mä sain ne kermavaahot ja hillot NÄKKÄRIN päällä.