Ekana menin A:lle yöks (ainaki luulin meneväni) ja siel oli siis A ja E ja en tiiä oliks muita, ja sit E oli ihan kännissä ja kerto vaa jotai et tääl päin liikkuu joku ranskalainen kannibaali joka jahtaa ihmisii poran kans ja sit poraa niilt ruumiinosii irti, ja mä uskoin sen ihan kybäl ja join pullon redcattii siin samal, mut mitää ei tapahtunu. Sit äiti soittaa mulle puol kakstoista sillee "aaagh tuu kotiin" ja sit mä olin sillee ok ja menin kai kaupan kautta, sielki tapahtu jotai mut en muista mitä. Sit kotona meiä luokkalaisii oli siin eteises ja sit ku I katto mua sillee oudosti, ni mä sanoin sille päi naamaa "vittu mikä huora" aaahahhaaa mä nauran sille vielki se oli niin random :----D vaik I on kyl yleensä ollu just kiva mulle. Nii sit viel R tuli meille ja me lähettiin kaupungille (oltii jostai syystä jns:ssa?) ja sit me mentii mäkkiin ja siel oli kaikkee kamaa mitä sai kahel eurol ja mä oisin halunnu hampurilaisen, mut sit sinne oli tullu kaikkii uusii tyyliin karkkikippo, makkaraleipä, kaikkee tollast ja sit R osti mulle sen makkaraleivän o_o

mut en tiiä, toi oli niin random