en kyl ees muista miten tää meni tarkalleen :--------o

---

Olin ilmeisesti äitin ja jonkun toisen henkilön, jota en nyt muista, kanssa ulkona ja me käveltiin sellasta moottoritien reunustaa pitkin jonkun kaupungin keskustaan (mun mielestä kyseessä oli se tie, joka menee siitä mutalan koulun alapuolelta prismaan päin). Mä kävelin puoliks ojassa ja hiplasin jotain maitohorsmia. Sit me tultiin siihen kohtaan, missä siis on Joensuun Prisma. Siinä oli sellanen huge kauppakeskus ja siinä pihalla oli sellanen tori, johon se tyyppi jäi istumaan joidenkin sen tuttujen kanssa. Me äitin kanssa mentiin johonki ravintolaan ja eksyttiin sinne keittiön puolelle seikkailemaan. Mä jouduin ns. umpikujaan ja joku hullu kokki lähti jahtaamaan mua ihan raivona. Mä hukkasin äitin johonkin ja juoksin ihan täysillä ulos siitä mestasta. Siinä vieressä oli joku toinen ravintola, ja siellä tiskin takana seiso se yks juoppo, jonka mä olin in real life kerran nähny junassa ja se oli tullu puhuu mulle. Mä kysyin, että missä on vessa ja se neuvo mua menee sinne ihan sen kauppakeskuksen käytävän päähän. Mä menin sinne ja siellä oli sellanen yks vessakoppi, mikä oli varattu, mut sit siinä lavuaarin päällä oli pellillinen mokkapaloja ja mä rupesin syömään niitä siinä ootellessa. Sit ku mä pääsin sinne vessaan, ni heti ku istuin alas, ni joku ammuttiin siellä torilla. Mä juoksin ulos sieltä vessasta ja menin sinne torille ja äiti, se tyyppi ja sen tyypin kaveri istu siinä pöyän ääressä niin ku mitään ei ois tapahtunu ja ne kaikki muutki ihmiset oli ihan rauhassa siellä ja jutteli keskenään, mut siel keskel oli vaan joku ruumis. Mun puhelin oli sen äitin ja niitten pöyän keskellä, ja se soi. Sit ku äiti huomas mut, ni se sano että "aina toi sun puhelimes vaan soi ja soi".

Mä heräsin siihen, että mun puhelin soi ihan oikeesti ja soittaja oli äiti :---------D