Mulla ei oo hajuakaan miten tää alko, mut mä olin saanu mun yhen nettikaverin puhelinnumeron ja sit me aina soiteltiin toisillemme ja se oli tosi kivaa. Sit jossain vaiheessa se soitti mun ÄITILLE, ja se istu siin pöyän ääres ja vastas ja mä olin ihan siin vieres, ni me ei saatu mitää selvää sen puheesta mut äiti vaa oli koko aja sillee "yeah yeah" ja sit me yhtäkkii kuultii ku se sano tosi kovaa "but the doctor is coming" ja sit mä nappasin sen puhelimen ja lähin juoksee mun huoneeseen ja kysyin et mitä on tapahtunu ja se vaa jotai selitti et sen kaveri sytytti autonsa tulee ja kai kuoli ja jotai ja mä en tajunnu mitää. Sit mä en tarkalleen muista, mut mä olin sen jälkeen äitin kanssa ilmeisesti joensuun anttilassa ja sitä oli taas laajennettu kauheesti, ni sit me seisottiin siinä kassalla ja äiti mietti, että onkohan tänne tullu stockmann. Sit mä huusin ihan täysillä "ONKO SIELLÄ STOCKMANN" ja sieltä käytävältä kuulu vastaus "JOOOOO". Ja sitten meillä oli myös suunnitelmissa lähtee matkalle Norjaan ja Ruotsiin, mut ei me tän unen aikana lähetty. Siinä lopussa me oltiin koulussa ja se oli sellanen iso halli, missä kaikki vaan poltti tupakkaa ja sit ope koko ajan juoks nurkasta toiseen käräyttämässä niitä polttajia, ku siellä oli niin pimeetä ettei kunnolla erottanu ketkä poltti ja ketkä ei. Sit meiän oli tarkotus lähtee luokkaretkelle ja kaikille ysiluokille oli kaks henkilöautoo, ni me mentiin siihen toiseen kolmestaan mun kavereitten A:n ja E:n kanssa ja sit kaikki muut joutu tunkee siihe yhtee toiseen autoon. Ja kuskina oli yks mun entisistä luokanvalvojista, joka ei ees ollu tässä koulussa opettamassa.