Olin E:n kanssa rippileirillä ja me suunniteltiin omaa tanssishowta. Kun löydettiin sopiva huone, se oli sairaan likanen, mut sit E sano, et meiän pitää vaan siivota se ja sit me vaan siivottiin se, ja huomattiin et se oliki vaan vessa, mut se oli ollu aluks niin likanen et me ei tiietty mikä huone se oli. Sit mä menin meiän huoneeseen ja löin mun avaimella ikkunan rikki ja mulle lähetettiin lasku siitä ikkunasta kotiin. Mä lähin vihasena juoksee pihalle ja juoksin vahingossa jotai iha pikkusta poikaa päin. Se kaatu ja mä menin sen luokse ja puhalsin sen päähän sitä kohtaa mihin sattu. Sit se sano, et se kutittaa ja mä sanoin, et ei se oo tää ku se on toi torakka. Mut sit sen päässä oli oikeesti joku torakka ja se juoks sen paidan sisään ja sit ku se tuli helmasta ulos, ni se oli rotta. Sit se lähti juoksee vaa johonki suuntaan, mut sit mun vanhempi kissa ilmesty siihen ja pyydysti sen. Unen lopussa mä olin lentokentällä äitin kanssa (jostain helvetin syystä) ja äiti rupes turvatarkastukses kirjottaa yhtäkkii jotain ostoslistaa, ja kilahti ku mä en tienny et haluunks mä rahkaa vai jugurttia.