Olin TAAS rippileirillä, niinku melkein jokaisessa unessa. Meiän ryhmässä oli tällä kertaa kans jenkki ja kanadalainen. Me istuttiin meiän olkkarissa yhen ison pöyän ääressä ja oltiin sellasta tutustumisleikkiä, et kaikkien piti sanoo yks asia itestään. Siinä mun kohalla isoset toi mulle tyhjän kupin ja sano "kuvittele, että se on täynnä lunta. Kenelle menisit näyttämään sitä?" ja sit mä menin heti näyttää sitä niille ulkomaalaisille. Sen jälkeen meiän mummo tuli meille (rippijuhliin kai?) ja äiti ja iskä lähti yhtäkkii kauheella vauhilla juoksee autolle. Sit mummo sano, että se haluu mennä mukaan ja sit mä aloin tunkee sille sukkia jalkaan, mut sit mun koira tuli siihen leikkii niillä ja sit mummo sano, et se ei haluu just niitä sukkia, ja sit siinä vatvoessa se ei sit kerinny sinne mukaan.. Sit mä menin ulos ja laitoin mun tietsikan yhelle kivelle ja rupesin kattoo jotain vanhoja videoita. Sit mun sisko oli yhtäkkii siinä mun takana ja mä näytin sille jonku videon, mikä me oltii kuvattu yhessä vähä aikaa sitte ja siinä oli meiän naapurit veneilemässä ja sit mun sisko oli siinä rannalla ja matki lammasta. Mut sit siinä videolla kuulu vaan sellasta kauna-ääntä "ööööööö" aina ku mun sisko oli sanonu BÄÄ, ja se oli ihan sairaan pelottavaa. No sitte jossain kaatu puu ja me mentiin kattomaan, ja se oli mun vanhempi kissa, joka oli terottanu kynsiä johonki jättikokoseen kuuseen, mut se oli kaatunu sen kissan voimasta meiän talon eteen. Unen lopussa mä olin päässy jotenki Harry Potterin kuvauksiin ja mä sain lentää sellasel oikeel luudal ympäri Tylypahkaa, ja sit sain kattoo niist ikkunoist sisään ja aina jokases huonees kuvattiin uutta kohtausta ja mä olin ihan vau.