Unen alussa olin koulussa ja yhteiskuntaopin opettaja oli vienyt meidän talonsa takapihalle. Tehtävänä oli ampua naruja, joissa roikkui hampurilaisia, ja kun osui naruun, hampurilainen tippui alas ofc. Kun kaikki oli ampunut, sain puhelun tuntemattomasta numerosta ja meiän luokkalainen T.A., joka oli Turkissa unen aikana (ja on Turkissa oikeesti tälläkin hetkellä) soitti, että se ei löydä sen cheezburgeria. Mä sitten lähin ettii sitä sielt maasta ja kysyin samalla, et kuka se on, ja sit ku se sano nimensä ja sano et se näkee mut koko ajan, ni mä tajusin et se seisoo siel terassilla. Just sillon se lähti juoksee ihan täysillä pois päin ja mä kerroin opelle, et T on lintsannu koko ajan, mut ope vaan koko ajan sano että "eihän, kun se on siellä Turkissa ja siihen on kyllä lupa". Koulun jälkeen oli mun rippijuhlat jälleen kerran, ja me mentiin E:n ja S:n kanssa BAARIIN :---D Sit S tilas meille kaljaa, mut mä lähin paniikissa pois, koska en haluu yrjöö siel juhlissa ja menin takas kotiin. Sit äiti sano, että mun pitää mennä ostaa itelleni rippilahja ja lähin sit kauppaan selaa jotain korttihyllyy.

Sen jälkeen uni vaihtu ja mä olin Harry Potter ja me oltiin Ronin kanssa ettimässä salaisuuksien kammiota. Me löydettiin sellaset random portaat jotka meni tosi alas johonki, ja me otettiin joku iso sellanen puunpalanen, minkä päälle me mahuttiin molemmat istuu ja sit me vaa lähettii laskee sitä alas. Ekana me laskettiin vahingossa joittenki käärmeitten yli ku se meni niin kovaa, ja yhessä vaiheessa Malfoy tuli vastaan, mut me mentiin vaan yli siitäki. Sit ku me päästiin sinne alas, ni siellä oli sellanen tosi monimutkanen huone, missä oli sellanen iso painauma keskellä ja siin oli vettä ja siel nukku se basiliski. Sit mä lähin ettii jotain millä vois tappaa sen basiliskin, ni mä näin meiän koulun erityisopettajan, K.V.:n, joka maalas siellä seiniä joittenki tikkaitten päällä :'o No, mä sit löysin maasta jonku puukon ja just sillon Ron vahingossa kosketti sitä basiliskia, ja se heräs ja rupes huutaa sillä hullulla äänellä niinku siinä leffassaki ja mä heitin sen puukon, mut se osu siihen erityisopettajaan ja se rupes kiroilee. Sit mä heräsin.