Mä olin just saanu uuden koiran (walesinspringerspanieli) ja mä olin sen kans kävelemäs meille päin ja mä en millään osannu päättää, että oisko sen nimi Peppi vai Pipsa. Sit ku mä olin siinä meiän mäen päällä, niin siellä oli kaikki meiän luokkalaiset ja sellanen iiiiso akvaario, ja sit ne selitti mulle, et sieltä pitää poimii päällä joku esine ja pitää siitä äikän esitelmä. Mä sit sain napattuu sielt suullani jonku pingispallon ja sit me lähettiin koululle, ja yllättäen meillä oli taas jotain ulkomaalaisii siel luokas, ja ope päätti et se esitelmä pitää pitää englanniks. No mä en sit keksiny siit pingispallost mitään, ni rupesin kertoo jotain random tarinaa jostain rotista, joilla oli isot juhlat linnassa. Sit siihen seinälle ilmesty kuva niist rotista, jotka on sellasen juhlapöydän ääressä. Sit joku pojista huus, että "sit sinne linnaan tuli kummitus, eiks niin?" ja sit siihen kuvaan ilmesty sellane valkone hahmo ja mua rupes pelottaa ihan sairaasti ja sit mä sanoin et ne rotat jatko syömistä (sit siin kuvas ne rupes syömään) ja sit joku huus "sit se kummitus tuli tähä luokkaan!" ja sit mä heräsin : O